לפרטים נוספים 09-7448755

מאמרים

היתרונות של דלתות אלומיניום חוץ מבית ורטקס

היתרונות של דלתות אלומיניום חוץ מבית ורטקס

דלתות חוץ צריכות להכיל מנגנוני הגנה שונים שימנעו פריצות, צריכות לעמוד בפני שינויים במזג האוויר, וכן לעתים לבודד רעש ולהתאים לעיצוב שתרצו. ריכזנו עבורכם מספר יתרונות שיש לדלתות אלומיניום חוץ מבית ורטקס.

שילוב של אלמנטים שונים

היתרון הראשון בדלתות אלומיניום בכלל ומבית ורטקס בפרט, הוא שניתן לשלב בהם אלמנטים שונים והן מגיעות במגוון של דגמים. מדובר בשילוב של חלונות זכוכית, ויטרינה, חלקי מתכת ואף עץ ומאידך גם בשינוי הפרופיל של הדלת, הפרזול שלה אשר מאפשר לה להחזיק משקל רב וציר הדלת כלומר דלת נפתחת או דלת הזזה וכו'. מבחינת יישום העיצוב שלכם ניתן להוציא כמעט כל רעיון שיש לכם לפועל. בנוסף, כיוון שמשקל הדלת הוא קל יחסית, תוכלו לשלב אלמנטים שנחשבים כבדים ועדיין לזכות בדלת שאינה מסיבית מדי. כיום, השילוב הנפוץ ביותר הוא של דלת אלומיניום בעלת זגוגית זכוכית.

התפקיד שיש לדלת

דלתות חוץ יכולות להיות דלתות הכניסה לבית אך הן גם יכולות להיות דלתות כניסה לבניין מגורים, דלתות עבור ויטרינה בתוך הבית, הפרדה שבין סלון למרפסת חוץ וכדומה. אם מדובר בדלת כניסה לבניין, ניתן לעצב דלת במראה פשוט יחסית, עם מסגרת בסיסית, אך שתהיה חזקה ויציבה כך שהיא תעמוד בפני פריצות. עבור דלת שבין סלון למרפסת, ניתן לשלב זכוכית מבודדת רעש ומסגרת יפה אך הדלת לא בהכרח צריכה להיות כבדה. זו הדרך שלפיה עליכם לבחון את תפקיד הדלת ולהבין היכן אפשר לוותר על אלמנטים מסוימים ואילו אלמנטים אתם חייבים שיהיו לדלת.

עמידות בפני תנאי מזג אוויר

דלתות אלומיניום חוץ של חברת ורטקס מאפשרות לכם להתמודד עם שינויים של מזג האוויר עקב העמידות שיש לחומר. אלומיניום יכול להתמודד עם מזגי אוויר כבדים כמו גשמים ושלגים חזקים וגם עם חום, כאשר אתם מבקשים בידוד תרמי. הדלתות אשר מחזיקות בתקן העולמי ישקפו גם אורך חיים ארוך של 40 שנה ויותר. אם בחרתם בשילוב אלמנטים של זכוכית בדלת, תרצו לשקול לבדוק מול החברה גם חיבור של תריסים או חיישנים ואזעקות שמובנים בתוך הדלת.

ניתן לעצב את הדלת כפי שתרצו

אחרי שבחרתם את התפקיד שיש לדלת ואת החוזק והעמידות שאתם צריכים עבורה, הגיע השלב הסופי בו אתם מחליטים איך תרצו לעצב את הדלת. ישנם עיצובים בסיסיים שאפשר לבצע בדלתות חוץ מעוצבות כמו עיצוב בלגי: דלתות בעלות פרופיל דק ובשילוב של זגוגית גדולה, עיצוב אורבאני: דלתות למפתחים גדולים כמו קיר הזזה וכניסה למבנה ציבורי, עיצוב מינימליסטי: מפתחים קטנים בעלי פרופילים חלקים ודקים, עיצוב קלאסי: מפתחים בגודל בינוני עבור בניינים ומבני ציבור קטנים וכו'. היתרון המרכזי שיש לכל עיצוב שתבחרו בדלת האלומיניום חוץ של ורטקס הוא שקל מאוד לנקות אותן עם ספריי חלונות וסמרטוט, או בעזרת מברשת יבשה, מה שמקל על התחזוק השוטף שלהן.

מאמרים נוספים
חלונות מבודדים תרמי

לחלונות יש לא מעט תפקידים, כאשר התפקידים הפונקציונאליים המרכזיים אותם הם אמורים למלא, זה הכנסת אוויר וכמובן, אור טבעי אל חללי הבית השונים. יחד עם זאת, כיום כל מי שתר…

שדרג את הבית שלך עם דלתות אלומיניום-עץ: השילוב המושלם של אלגנטיות ועמידות

כשמדובר בשיפור האסתטיקה והפונקציונליות של הבית שלכם, בחירת הדלתות הנכונות היא בעלת חשיבות עליונה. לדלתות חוץ תפקיד מכריע בהגדרת הרושם הראשוני של הבית שלכם ואחת הבחירה הפופולרית שצוברת תאוצה בשנים…