לפרטים נוספים 09-7448755

חלונות עץ אלומיניום מבית ורטקס

חלונות עץ אלומיניום וחלונות אלומיניום הם מוצרים שונים לחלוטין, חלון אלומיניום בלבד הוא מוצר יחסית טוב – אך ישנם הבדלים מהותיים בינו לבין חלון שעשוי עץ מלא בחיפוי אלומיניום חיצוני. אלומיניום בפני עצמו הוא חומר חזק ועמיד בפני מזג האוויר המשתנה – אך יש לו גם לא מעט חסרונות, מדובר בחומר מוליך תרמית ולכן הוא אינו מספק בידוד תרמי ראוי. האלומיניום מינימליסטי וקשה לשחק עם מראהו מבחינת עיצוב, סגנון וצבעים. זהו חומר שאינו ידידותי לסביבה. הוא קר, תרתי משמע – גם בנראות שלו וגם במוליכות. אפילו אם משתמשים בזכוכית עבה ומבודדת במיוחד – מוליכות תרמית של מסגרת האלומיניום מורידה משמעותית את רמת הבידוד.

אז איך מקבלים את יתרונות חלונות האלומיניום ונפטרים מחסרונותיהם?

התשובה היא חלונות עץ אלומיניום. זהו שילוב מנצח בו החלון עשוי מעץ מלא ואיכותי ובצידו החיצוני חיפוי של אלומיניום שנועד להגן עליו בלבד. כך בדיוק משתדרגים בשורה ארוכה של פרמטרים: ממראה מעוצב ומסוגנן ועד לבידוד תרמי ברמה גבוהה ביותר. "ההבדל העיקרי בין עץ-אלומיניום לאלומיניום הוא שבראשון באמת מצליחים ליהנות מכל העולמות. הוא מעניק הרבה יותר ממה שאלומיניום נותן", אומר בני כהן, מייסד ומנכ"ל שותף של חברת ורטקס, שכבר למעלה מ- 15 שנים מביאה לארץ את מיטב עיצובי היוקרה מבית PELLA USA, המהונדסים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. אז מה בעצם הופך את חלונות העץ-אלומיניום למשובחים כל-כך? שורה ארוכה של יתרונות:

חלונות עץ אלומיניום בראש ובראשונה – נראים נהדר

האלומיניום הוא מינימליסטי ומתכת היא ישרה וקרה. יש כאלו שאוהבים את הסגנונות הללו אך רבים מעוניינים בגמישות גבוהה יותר בעיצוב הבית. חשוב להם שמסגרת החלון תתאים לחדר בו הוא מותקן, שהיא תיצור אווירה חמה ושיהיה ניתן לבחור בין סגנון מודרני או כפרי. חלונות עץ אלומיניום מאפשרים את כל זה. לעץ מטבעו יש נוכחות מרשימה ויופי קלאסי ומעודן המייצרים אווירה חמה. אפשר לומר שחלון או דלת העשויים מעץ אלומיניום מתפקדים לא רק ברמה הפונקציונלית אלא ממש כרהיט עיצובי בבית, כזה שלעתים גונב את ההצגה. חלון עץ אלומיניום הוא חלון עם נוכחות. ניתן לבחור בין שורה של סגנונות, קווים, צבעים וגוונים. אין שום בעיה שבחדר אחד החלון יהיה בצבע אחד ובחדר אחר – בצבע אחר. ההתקנה עצמה גמישה ונגר יכול לבצע התאמות ודיוקים לפי המידות הדרושות ולפי רצון הלקוח – מה שלא ניתן לעשות עם חלונות אלומיניום.

חלונות עץ מבודדים היטב

חלון עץ אלומיניום הוא עמיד וחזק מול כל פגעי מזג האוויר ומסוגל להתמודד היטב עם הקור המגיע מבחוץ. העץ מספק חיסוי לאלומיניום ומייצר בידוד תרמי יעיל יותר. ורטקס משווקת את מוצריה של החברה האמריקאית Pella, ואלו מגיעים עם זכוכית כפולה שמעלה את רמת הבידוד ואף חוסמת את רוב קרני האולטרה-סגול (UV) המזיקות מכניסה לבית. חלונות עץ אלומיניום של Pella גם מכילים גז אורגון שמקטין את ההולכה פנים לחוץ וכך מעלה עוד יותר את רמת הבידוד התרמי. שימוש בכמות עץ גדולה במיוחד בחלונות Pella (גדולה יותר גם לעומת חלונות של מתחרים) תורמת אף היא לבידוד החזק. בעיה נוספת שפותרים חלונות אלומיניום דמוי עץ היא התעבות. חלונות אלומיניום רגילים מגיעים לרוב עם זכוכית ומסגרת שאינן מבודדות, מה שמאפשר עיבוי לא רצוי בתוך הבית בימי החורף. חלונות עץ אלומיניום, לעומת זאת, מגיעים עם שכבות בידוד המונעות עיבוי. כל רמות הבידוד האלו לא רק חוסמות את פגעי מזג האוויר ומונעות את העיבוי – הן גם מיטיבות לתפקד כחוצץ אקוסטי. מי שמתקין חלונות עץ כאלו מגלה שלפתע הבית שלו הרבה יותר שקט ורעשים מבחוץ כמעט ולא נכנסים.

עץ בחיפוי אלומיניום חיצוני שדורש מינימום תחזוקה

מכיוון שהחלק החיצוני של החלון מכיל אלומיניום המגונן על העץ – אין צורך לטפל בו באותה המידה שיש צורך לטפל בחלון עץ. המוצר איכותי ועמיד ודורש רק תחזוקה מעטה, בעיקר ניקיון שגרתי שקל לבצע. אפילו את החלק החיצוני של החלון ניתן לנקות מפנים הבית. את העץ אין צורך לצבוע מחדש והוא גם אינו דורש טיפול כלשהו. גם באלומיניום שבחלונות Pella אין צורך לטפל, שכן הוא נצבע בשיטת צביעה מתקדמת ההופכת אותו לעמיד יותר ממוצרים מקבילים בשוק.

חלון עץ: מגוון רחב של אפשריות פתיחה

בעוד בחלונות אלומיניום אפשרויות הפתיחה מסתכמות בפתיחה פנימה ובגרירה אופקית סטנדרטית, בחלונות עץ אלומיניום קיימות אפשרויות נוספות. ניתן לפתוח את החלון כלפי חוץ מבלי שהוא ייפתח לתוך הבית ויפריע בחלל הפנימי, ניתן לבחור גם בפתיחה כלפי חוץ עם ציר עליון כך שהחלון ישתפע כלפי חוץ ויאפשר להשאיר אותו פתוח גם כשיורד גשם בחוץ – מבלי לדאוג שמשהו ממנו ייכנס הביתה, קיימת אפשרות גם של גרירה אנכית (חלון גיליוטינה) וגם גרירה אופקית סטנדרטית.

החלונות שלנו מספקים גם הצללה

עם חלונות העץ אלומיניום מבית Pella לא צריך להשקיע בווילונות או בתריסים. החלונות מגיעים עם מערכת הצללה מובנית, המשתלבת בין שלוש שכבות זכוכית. כך היא גם משפרת את מראה ההצללה וגם שומרת על תקינות המערכת – שכן הצילונים מוגנים בפנים ואינם חשופים לנזקים. עם זאת, אין כל בעיה לפתוח את המסגרת ולהחליף מערכת הצללה כשמעוניינים בכך.

אחריות ארוכת שנים

בניגוד ליצרנים שמפצלים את בניית החלונות שלהם בין מפעלים שונים במקומות שונים ואז מרכיבים את החלקים השונים – מוצרי האיכות של Pella האמריקאית נבנים על כל חלקיהם באותו המפעל בארצות הברית. מהפרופילים הגדולים, דרך הזכוכית ועד הפרזול – הכל נעשה ביחד, למטרות התאמה מירבית ומדויקת ביותר. התוצאה היא מוצר חזק ועמיד שאין לחברה בעיה לתת עליו אחריות ארוכת טווח. חלונות עץ אלומיניום מבית Pella מציעים בישראל  10 – 20 שנות אחריות מלאה, על כל החלקים והמנגנונים שבהם.

מחיר שמחזיר את עצמו

בשל האיכות והיוקרתיות, חלונות עץ אלומיניום יקרים יותר מחלונות אלומיניום רגילים. עם זאת, מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה. יכולות הבידוד החזקות שלהם מאפשרות להפחית את רמת השימוש בחימום ביתי – דבר שחוסך חשמל רב. חלון עץ אלומיניום יכול להגיע לבין 40% ל-88% של חיסכון באנרגיית חום! דיירים הבוחרים להתקין חלונות עץ אלומיניום יכולים כתוצאה מכך לקנות מערכת מיזוג אוויר פחות מסיבית ויותר זולה, מכיוון שהם יודעים שלא יהיה צורך בעבודת חימום אינטנסיבית מצידה. גם חוסר הצורך בתחזוקה, ניקיון ותיקונים חוסך כסף, וכך תוך מספר שנים מתקזז הפער במחיר.