לפרטים נוספים 09-7448755

דלתות עץ אלומיניום מבית ורטקס

סוגי דלתות מעץ אלומיניום

חברת פלה ארה"ב מציעה מגוון רחב של סוגי דלתות חוץ עשויות עץ מלא בשילוב אלומיניום חיצוני שישדרגו לכם את החזיתות של הבית: ישנן דלתות הזזה עם מספר משתנה של פאנלים לקבלת המפתח המבוקש עם מראה אסתטי ומזמין, ישנן דלתות ציר צרפתיות הנפתחות פנימה ב180 מעלות עם מראה קלאסי-אלגנטי שלחלוטין הולך לגנוב לכם את ההצגה בבית,

לקבלת מפתח יציאה מקסימלי ומרשים במיוחד תוכלו למצוא את דלתות היוקרה שלנו כדוגמת דלתות המולטי סלייד הנאספות עם פאנלים מחליקים אחד על גבי השני או את דלתות ההרמוניקה (דלתות אקורדיון) הנאספות בשיטת קיפול הפאנלים ומייצרות מפתח שלם של אוויר שמטשטש לחלוטין את הגבול בין החוץ לפנים.

בחירת סוג הדלתות שישובצו בחזיתות השונות של הבית שלכם מהווה חלק משמעותי בתהליך העיצוב הכללי של הבית שכן דלתות מעץ אלומיניום מהוות רהיט עיצובי לכל דבר, הן יוצרות רושם ראשוני ועשויות לספר את הסיפור הכללי של הבית עוד לפני הכניסה אליו. עם דלתות מעץ בשילוב אלומיניום אתם יכולים להעניק לבית שלכם מגוון של מראות, בין אם מראה קלאסי מוקפד, מראה חם יומיומי ומזמין או מראה יוקרתי ומיוחד, הכל בידיים שלכם.

הגימור העיצובי של דלתות עץ אלומיניום

בחברת פלה ארה"ב תוכלו למצוא דלתות עץ אלומיניום ממספר סדרות שונות המובדלות ביניהן בעיקר בגימורים העיצוביים. ישנן דלתות השייכות לסדרה הקלאסית ויבואו לידי ביטוי עם פרופילי עץ בעלי נוכחות, גילופים ייחודיים לקבלת מראה אותנטי, מגוון רחב של גווני עץ ואלומיניום לבחירה ואופציות לביצוע גדלים יוצאי דופן, כמו כן תוכלו למצוא דלתות חוץ עם נראות קלילה יותר, המשדרות חום באמצעות העץ ומקנות מראה כפרי אך לא מכביד בסדרה יומיומית יותר עם גמישות סגנונית לבחירתכם.

היתרון בדלתות עץ אלומיניום הן הבחירה העיצובית שנתונה לגמרי בידכם, אחרי שבחרתם בסדרה שמותאמת לעיצוב הכללי של הבית שלכם ובאה לידי ביטוי במסגרת הדלת, נותר לכם לבחור את צבע העץ הפנימי, צבע האלומיניום החיצוני, חלוקות הזכוכית והפרזול המדויק עבורכם – כך בדיוק תגשימו בעצמכם את דלת החלומות שלכם!

אווירה

דלתות חוץ מעץ בשילוב אלומיניום חיצוני הן מעין הקדמה לאווירה הצפויה בתוך הבית. לרוב בית עם דלתות מעץ יעוצב בסגנון כפרי קלאסי או בשילוב סגנונות מודרני וכפרי: בחירת דלתות צרפתיות לדוגמה יעניקו תחושה של מרחבים וחיבור בין החוץ לפנים עם האלגנטיות המתבקשת. בתים כאלה נותנים לאורחים בהם תחושה מזמינה של בית שמקבל אותם בחום ובדרך כלל ישמשו משפחות חמות האוהבות לארח ולא בתי יחידים או משפחות הנמנעות מאירוח. לעתים דלתות עץ-אלומיניום ייבחרו גם למשרדים שונים, בעיקר משרדי עסקים הקשורים לבתים כמו שיווק נדלן, ייעוץ משכנתאות, קליניקות טיפול והדרכה שונות וכו'. האווירה החמימה והעיצוב הכפרי מרגיעים את הלקוחות וגורמים להם להרגיש שהם הגיעו לעסק משפחתי. העיצוב הכפרי פותח את הלב ומגרה את תחושת הכמיהה לביתיות, הבסיסית כל כך, וגורמת ללב להיפתח.

עמידות החומר

אחד היתרונות הבולטים בשילוב של דלתות עץ אלומיניום הוא העמידות בפני החוץ אל מול החמימות שמתקבלת בפנים, בתוך הבית, תרתי משמע. הן במראה והן בבידוד התרמי הגבוה. העץ עצמו, למרות שכבות ההגנה שעליו, מתקשה לעמוד בפגעי מזג האוויר לאורך זמן רב, במיוחד במדינה עם שמש חזקה כמו ישראל. על מנת להצליח להנות מכל העולמות, ציפוי הדלת באלומיניום חיצוני יאריך את חייה משמעותית ויקנה לכם בעיקר שקט של אפס תחזוקה ומקסימום תמורה לכסף.

בנוסף, השימוש בעץ כתחליף, אפילו חלקי, לאלומיניום הוא חלק מתנועת הבניה הירוקה ההולכת ותופסת תאוצה שכן דלתות חוץ מעץ מזהמות פחות ונחשבות לידידותיות יותר לסביבה. בהקשר זה, פלה ארה"ב מציעה גם דלתות עשויות דורקסט שהנו חומר ידידותי לסביבה עם מראה עצי והוא מפותח במעבדה פרטית של פלה על מנת להבטיח שיספק את הסחורה גם בהיבט העמידות והחוזק לאורך זמן. בנוסף קיימות דלתות עשויות חומר ויניל לצרכים שונים בבית שגם הן מציגות עמידות מרשימה ומפרט טכני גבוה מהמקובל כאן בארץ.