לפרטים נוספים 09-7448755

מאמרים

לאיזה סוגי בתים מתאים חלונות עץ אלומיניום

לאיזה סוגי בתים מתאים חלונות עץ אלומיניום

בבניית הבית, בייחוד כאשר מדובר בבית פרטי, יש בידינו את היכולת להרכיב את החלומות שלנו ולהוציא אותם לפועל. כתבנו חלומות? התכוונו לחלונות. אז אילו סוגי חלונות קיימים ואיך לבחור נכון את החלונות שלכם?

למה חשוב להשקיע בחלונות?

ההשקעה שבבית אשר נבנה בקומת קרקע היא גדולה כיוון שמדובר בנכס בעל ביקוש ומחיר גבוה ומי שמשקיע בבניית נכס פרטי חדש צריך לחשוב גם על הפרטים הקטנים ביותר. שהרי הם אלו שיהפכו את חווית המגורים שלנו למושלמת. חלונות עץ אלומיניום הם פתרון שנוצר בשנים האחרונות במטרה להקנות אסתטיקה ברמה הגבוהה ביותר לצד בידוד רעשים מקסימלי. מי יודע כמה פעמים לא נרדמתם בלילה בגלל הקריוקי של השכנים, סבלתם מריח של מדורה כי לידכם הדליקו מנגל וכמה פעמים התעוררתם כי הילדים משחקים בכדור מחוץ לחלון. מזל שכיום, אפשר להתאים את החלונות לצרכים שלכם תוך שימוש באיכות הטובה ביותר.

מה הם חלונות עץ אלומיניום?

חלונות עץ מהווים פתרון מעולה כשמעוניינים בסוגי ציר שונים לדלתות החלון ולבידוד כשיתרון נוסף שיש להם, הוא שניתן לעצב אותם באיזו צורה שתרצו. עם זאת, הם דורשים תחזוק ואורך החיים שלהם נחשב קצר יותר מאשר של חלונות שעשויים ממתכת או ברזל. מכאן נוצר הפתרון שמחבר בין מנגנון אלומיניום חיצוני אשר מקנה לחלון אורך חיים מקסימלי (של כ-30 שנה) ומנגנון עץ פנימי שמאפשר אסתטיקה ופתיחת דלתות לפי רצונכם. לכן, שווה להשקיע בחלונות עץ אלומיניום באזורים בהם אתם מעוניינים לבודד את הרעש ועדיין ליהנות מהעיצוב.

חלונות שלא תופסים מקום רב

אפשר למצוא היום חלונות עץ אלומיניום במגוון צורות שונות. עבור חללים קטנים בבית כמו למשל חדרי שינה של הילדים, חדר משחקים וחדר שירות, נרצה להתקין חלונות הזזה כמו חלון גליוטינה, בו הדלת הנפתחת נעה מעלה ומטה, או חלון הזזה סטנדרטי בו הדלתות נעות ימינה ושמאלה. היתרונות הם שפתיחת החלון לא תופסת שטח נוסף בחדר, היא בטוחה יותר- בייחוד כשמדובר בחדרי ילדים, מתאפשרת פתיחה חלקית של החלונות וקל יותר לנקות אותם.

חלונות מצוינים לחללים גדולים

עבור חללים גדולים בבית כמו למשל חדר שינה מאסטר וחדרי אורחים, נוכל להתקין חלון קיפ או חלון דריי-קיפ, בהם המנגנון מאפשר פתיחה של כנף הדלת בצורה אנכית או מאוזנת בצורה חלקית ועד לכדי פתיחה מלאה. היתרונות לסוגים אלו הוא שהם מאפשרים הגנה ברמה גבוהה מפני פריצות ואטימות הרמטית מלאה. בניגוד לחלונות עם דלת שנפתחת לגמרי, מנגנון קיפ מאפשר פתיחה חלקית של הדלת ומונע מפני רוחות להזיז אותה. כשמדובר בסלון החלל יכול להגיע לגודל רחב ואם ישנה יציאה לגינה מומלץ לשקול חלונות ויטרינה לסלון שמגיעות מהתקרה עד לרצפה. אם תכוונו לבנייה מעץ אלומיניום, תוכלו לקבל מסגרת יפה ובידוד רעשים, מה שמבטל את החיסרון שהיה קיים בזכוכיות גדולות.

מאמרים נוספים
לאיזה סוגי בתים חלונות אמריקאים מתאימים?

חלונות אמריקאים הם הגדרה כוללת לכל סוגי חלונות הזכוכית המגיעים עם מסגרת מובנית המיוצרת מחומרי גלם שונים, וביניהם, עץ מלא ואלומיניום. בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי על חלונות אמריקאיים…

סוגי חלונות שיכולים לעשות את כל ההבדל בבית שלכם וחובה להכיר

אנחנו אולי מקבלים את החלונות בבית כמובן מאליו, אך אלו מאפיינים אדריכליים חשובים שתורמים המון לעיצוב החלל ולמידת הפונקציונליות שלו, לכן כדאי להקדיש הרבה יותר מחשבה לבחירתם. כיום ישנם סוגים…