לפרטים נוספים 09-7448755

מאמרים

מדוע כדאי לרכוש חלונות אמריקאים של ורטקס הייבואנית הרשמית של פלה בישראל

מדוע כדאי לרכוש חלונות אמריקאים של ורטקס הייבואנית הרשמית של פלה בישראל

חברת ורטקס, היבואנית הבלעדית בישראל של המותג האמריקאי המוביל Pella, מזמינה גם אתכם להכיר את כל היתרונות של חלונות עץ אלומיניום מבית Pella.

חלונות PELLA – מה חשוב לדעת?

חלונות פלה, המותג האמריקאי המוביל הם למעשה חלונות אמריקאים המיוצרים משילוב מנצח של עץ מלא ואיכותי לבין ציפוי חיצוני של אלומיניום. חלונות פלה הם שם מותג כולל לעשרות דגמים של חלונות אמריקאיים אהובים ומוכרים ברחבי העולם שב-15 השנים האחרונות מיובאים לישראל באופן בלעדי על ידי חברת ורטקס. חלונות עץ אלומיניום של חברת פלה מיוצרים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה האמריקאית ובמסגרת תהליכי הפיתוח, העיצוב והייצור שלהם נעשה שימוש בטכנולוגיות הייצור המתקדמות ביותר בעולם.

מהם היתרונות המרכזיים של חלונות פלה?

חלונות פלה מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות מרכזיים בכל הנוגע לבחירת חלונות יוקרה לסביבת המגורים, וביניהם:

  • חלונות מעוצבים עם נוכחות מרשימה הנראים כמו פריט ריהוט בסביבת המגורים לכל דבר ועניין
  • חלונות בהתאמה אישית הניתנים לבחירה מתוך היצע מרשים של סגנונות עיצוב וגוונים – התאמה על פי מידות ודרישות הלקוח
  • עמידות גבוהה בפני פגעי מזג האוויר – חלונות עץ אלומיניום של חברת פלה האמריקאית, מאפשרים לכם ליהנות מבידוד תרמי ברמה הגבוהה ביותר, ובנוסף, הם משלבים בתוכם זכוכית כפולה המשדרגת את רמת הבידוד ואף חוסמת את חדירת ה-UV אל תוך חלל המגורים.
  • חלונות אטומים לרעש סביבתי – חלונות עץ אלומיניום של חברת פלה מתאפיינות גם ברמה גבוהה של בידוד אקוסטי לרעשי הסביבה החיצונית.
  • חלונות עם מערכת הצללה מובנית – חלונות עץ אלומיניום מבית Pella מגיעים עם מערכת הצללה מובנית המצויה בין שלוש השכבות זכוכית של החלון. עובדה זו חוסכת לכם את ההשקעה בוילונות או תריסים.
  • מגוון רחב של אפשרויות פתיחה – רכישה והתקנה של חלונות פלה תאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לפתיחה וסגירה של החלונות, לרבות, פתיחה כלפי פנים הבית, פתיחה כלפי חוץ, פתיחה כלפי חוץ בשילוב ציר עליון המייצר שיפוע, גרירה אנכית דוגמת חלון גיליוטינה ופתיחה מסוג גרירה אופקית קלאסית.
  • תחזוקה מינימאלית לאורך כל ימות השנה – חלונות עץ אלומיניום של חברת פלה אינם דורשים מכם פעולות תחזוקה תדירות כאשר הטיפול היחידי בחלונות הוא ניקוי אבק מעת לעת באמצעות מטלית לחה או מגבונים.

המומחים של ורטקס כאן בשבילכם

אנחנו בחברת ורטקס, היבואנית הבלעדית בישראל של המותג האמריקאי המוביל Pella, מזמינים גם אתכם להכיר מקרוב את הסטנדרט האמרקיאי ולהבטיח לעצמכם חלונות עץ אלומיניום המשדרגים כל סביבת מגורים ועבודה והופכים את הבית או המשרד לחלל מרהיב ביופיו עם חלונות יוקרה ברמה הגבוהה ביותר. לצפייה בקולקציית חלונות פלה לחצו כאן

מאמרים נוספים
שפר את הבית שלך עם דלתות זכוכית למרפסת: מדריך מקיף

דלתות זכוכית המובילות למרפסת מציעות שילוב חלק של פונקציונליות, אסתטיקה ופרקטיות, מה שהופך אותן לבחירה פופולרית עבור בעלי בתים מודרניים. בין אם אתם מחפשים למקסם את האור הטבעי, ליצור תחושת…

חלונות לבית מעץ אלומיניום

מה זה חלון עץ אלומיניום? סביר להניח שכמעט כולכם שמעתם על חלונות עץ, ובהחלט סביר שגם פגשתם בחלון אלומיניום אחד או שניים בחייכם. עם זאת, המושג חלונות עץ אלומיניום עלול…