לפרטים נוספים 09-7448755

מאמרים

סוגי חלונות שיכולים לעשות את כל ההבדל בבית שלכם וחובה להכיר

סוגי חלונות שיכולים לעשות את כל ההבדל בבית שלכם וחובה להכיר

אנחנו אולי מקבלים את החלונות בבית כמובן מאליו, אך אלו מאפיינים אדריכליים חשובים שתורמים המון לעיצוב החלל ולמידת הפונקציונליות שלו, לכן כדאי להקדיש הרבה יותר מחשבה לבחירתם. כיום ישנם סוגים שונים של חלונות אשר מציעים יתרונות ייחודיים ושפע של תכונות מתקדמות שיכולות לעשות הבדל גדול באיכות המחייה שלכם ולתרום רבות לעיצוב.

אילו סוגי חלונות נמצאים בחזית? ריכזנו לכם כמה אופציות פופולריות שחובה להכיר.

חלונות ציר

חלונות ציר הם בין הדגמים השכיחים ביותר, אפשר לקרוא להם החלונות המסורתיים. חלונות אלו כוללים צירים אנכיים המחוברים למסגרת החלון המקובעת אל הקיר. כתוצאה מכך החלון נפתח על צירו, וניתן לדחוף אותו פנימה או החוצה, על מנת לפתוח או לסגור את החלון, בהתאם למנגנון הפתיחה. חלונות אלו היו הבחירה הפופולרית ביותר לפני כמה עשורים, אך כיום בתים מעדיפים חלופות מכיוון שחלונות שנפתחים על ציר תופסים מקום יקר ונחשבים לפחות אטומים.

חלונות הזזה

חלונות הציר פינו את מקומם לחלונות הזזה, אשר בזמן המצאתם לפני כמה עשורים, פתחו פתח לקדמה ונוחות גבוהות יותר. חלונות הזזה נעים על גבי מסילה שנמצאת במשקוף החלון. הכנפיים יכולות להיכנס לתוך משקוף החלון/הקיר, או לכסות האחת את השנייה. היתרון של חלונות אלו הוא שהם מאפשרים לשלוט על גודל הפתח, הם יותר אטומים ואינם בולטים כלפי חוץ. החיסרון הוא שרוב הדגמים אינם כוללים פתיחה מלאה.

חלונות קיפ ודריי קיפ

דגמים מודרניים שביחס לחלונות הזזה נראים מוארכים וצרים יותר. מה גם שמנגנון הפתיחה שלהם שונה, ולרוב כולל את הטיית חלק מהחלון פנימה או החוצה. חלונות אלו מספקים מידה גבוהה של בטיחות הודות למנגנון הפתיחה שלהם, אשר כולל פתיחה מקסימלית מוגבלת. ההבדל בין חלונות קיפ לדריי קיפ, הוא שהסוג השני משלב גם מנגנון פתיחה על ציר, מה שאומר שאפשר לפתוח את החלון באופן מלא.

חלונות אלומיניום

רוב החלונות כיום מיוצרים מאלומיניום, למעט חלונות בלגיים אשר כוללים בחלק מהמקרים מסגרות ברזל, למרות שכיום ניתן למצוא חלונות בלגיים מהממים עם פרופיל אלומיניום או פרופיל אלומיניום עץ אשר מדמה את המראה הקלאסי ושומר על המאפיינים הייחודיים שלו. חלונות אלומיניום זמינים במגוון עצום של דגמים, גדלים, עיצובים, פרופילים וצבעים שונים ובהתאמה לצרכים, העדפות, מפתחים ומיקומים שונים.

חלונות בלגיים

חלונות בלגיים הפכו לסופר פופולריים לאורך השנים. בשנים שיצאו לשוק כללו מסגרות ברזל שהחליפו את מסגרות העץ בהן היה נהוג להשתמש והציעו חוזק ועמידות גבוהים יותר. כיום, רוב החלונות הבלגיים מיוצרים מפרופיל אלומיניום, חומר קל משקל ויותר עמיד בפני קורוזיה. חלונות בלגיים תופסים כל עין מבחינה עיצובית. הם מוסיפים המון ומשתלבים בכל סגנון. בד בבד הם מציעים גם תכונות של חוזק, עמידות ואטימות ולכן נחשבים לבחירה פופולרית בהמון בתים.

אין ספק, בחירת החלונות יכולה להשפיע המון על המראה והתחושה בבית. לכן קחו בחשבון את הסגנון האדריכלי של המבנה לצד כל התכונות החשובות לכם, ובחרו את החלונות שיעשו את הבדל בחללי המגורים שלכם!

מאמרים נוספים
חלונות מבודדים תרמי

לחלונות יש לא מעט תפקידים, כאשר התפקידים הפונקציונאליים המרכזיים אותם הם אמורים למלא, זה הכנסת אוויר וכמובן, אור טבעי אל חללי הבית השונים. יחד עם זאת, כיום כל מי שתר…

הרימו את כניסת הבית שלכם עם דלתות כניסה מזכוכית עץ מעודנות

הכניסה לבית שלכם נותנת את הטון למה שנמצא מעבר לסף שלו. זה הרושם הראשוני שיש למבקרים מהחלל שלכם, מה שהופך אותו חיוני כדי לגרום לו להיחשב. היכנסו לאלגנטיות הנצחית של…