לפרטים נוספים 09-7448755

מאמרים

כיצד לשדרג את עיצוב הבית באמצעות חלונות ודלתות מעוצבים?

כיצד לשדרג את עיצוב הבית באמצעות חלונות ודלתות מעוצבים?

חלונות ודלתות כניסה, מעבר להיותם אלמנט דירתי הכרחי ונחוץ בכל סביבת מגורים, יכולים לשמש אתכם כאמצעי עיצובי לכל דבר ועניין ולשדרג את חלל המגורים מבחינה עיצובית. אז מה הם חלונות ודלתות מעוצבים וכיצד הם יכולים לשדרג עבורכם את סביבת המגורים? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

חלונות ודלתות מעוצבים – מה חשוב לדעת?

חלונות ודלתות מעוצבים הם הגדרה כוללת למותגי יוקרה המשווקים בענף החלונות ודלתות הכניסה לבתים פרטיים והם כוללים עשרות דגמים של חלונות ודלתות שכל אחד מהם מהווה אלמנט דירתי ברמה הגבוהה ביותר גם בהיבט העיצובי וגם בהיבטים נוספים הקשורים לרמת המיגון, רמת הבידוד התרמי והאקוסטי, עמידות בתקנים המחמירים ביותר וכדומה. ברוב המקרים, מדובר במותגי יוקרה המיוצרים על ידי חברות מובילות בחו"ל ומותקנים בארץ על פי מידות בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות.

חלונות מעוצבים לעיצוב הבית

כאשר מדברים על עיצוב בתים פרטיים באמצעות חלונות מעוצבים מדברים בדרך כלל על חלונות עץ אלומיניום שהם למעשה השילוב המושלם והפרקטי ביותר לעיצוב סביבת המגורים באמצעות חלונות המתאפיינים במראה מעוצב ומסוגנן. חלונות אלו מיוצרים מעץ מלא ואיכותי, כאשר הציפוי החיצוני הוא למעשה חיפוי אלומיניום המעניק הגנה מושלמת לעץ. במסגרת החלונות ניתן לשלב זכוכית כפולה ובכך להפוך כל חלון לחלום עיצובי שמתגשם וליהנות ממגוון רחב של יתרונות פרקטיים כגון: בידוד תרמי ברמה הגבוהה ביותר, חסימה גבוהה של קרני uv ויתרונות נוספים. את מסגרות המיוצרות מעץ אלומיניום ניתן להזמין בכל מידה ולתכנן באופן מוקפד את עיצובו המושלם למראה של כל חלון וחלון בסביבת המגורים.

דלתות מעוצבות לסביבת המגורים

דלתות מעוצבות לסביבת המגורים הן הגדרה כוללת לכל סוגי הדלתות המותקנות בסביבת המגורים, לרבות, דלתות חוץ, דלתות פנים ודלתות המפרידות בין סביבת המגורים לחצר קדמית/אחורית. כיום כאשר ניגשים לבחור עיצוב בית פרטי תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של דלתות עץ בשילוב אלומיניום חיצוני המיועדת לצרכי התקנה בחזיתות הבית. דלתות אלו מגיעות במבחר גדול של דגמים עיצוביים שכל אחד מהם יכול לשדרג לכם את חזיתות הבית. בין היתר תוכלו למצוא דלתות כניסה מעוצבת מעץ מלא בשילוב אלומיניום לצד דלתות חזית מעוצבות המפרידות בין חלל המגורים לשטח החצר/גינה וכדומה.

עיצוב הבית באמצעות דלתות וחלונות על ידי מעצבת פנים

כיום, יותר ויותר אדריכלי ומעצבי פנים בוחרים בדלתות וחלונות מעוצבים על מנת לעצב את סביבת המגורים המעוצבת ביותר עבור לקוחותיהם. עיצוב הבית באמצעות דלתות וחלונות על ידי מעצבת פנים, תאפשר גם לכם ליהנות מכל היתרונות הנלווים להתקנת דלתות חוץ וחזית מעוצבות וחלונות עץ אלומיניום המגיעים בכל גודל מפתח חלון נדרש.

מאמרים נוספים
סוגי חלונות עץ אלומיניום לבית - המדריך המלא

הם מגיעים במגוון סוגי חלונות שונים, קלים לתפעול, דורשים תחזוקה מינימלית ובעלי אורך חיים גבוה ביותר. אילו חלונות עץ אלומיניום ניתן למצוא, איך להתאים כל אחד לאזור שונה בבית וכל…

דלתות מבודדות רעש

לדלתות יש תפקיד פונקציונאלי משמעותי בכל בית – כאשר, דלת הכניסה, למעשה מספקת בטיחות ומונעת מגנבים ומדורשי רעה להיכנס לבית. דלתות פנים לעומת זאת, אמורות לספק לנו פרטיות, שעה שאנחנו…