לפרטים נוספים 09-7448755

מאמרים

כיצד לבחור דלת כניסה לבית?

כיצד לבחור דלת כניסה לבית?

דלתות כניסה – איכות, עיצוב וחומרים: מה אפשר למצוא היום בשוק, למה חשוב לשים לב ואילו חומרים שווים יותר או פחות? איגדנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת בבחירת דלת הכניסה הבאה שלכם.

הפרמטרים אליהם יש להתייחס בעת בחירת דלת כניסה לבית

המאפיין הראשון אותו יש לבחון בעת קניית דלתות הוא החומר ממנו הדלת עשויה. כיום אפשר למצוא לא רק דלתות פלדה אלא גם דלתות עץ מלא איכותיות וגם דלתות עץ אלומיניום כאשר כולן, מספקות לכם את העובי ובידוד הרעש שנדרש מדלת הבית וכן, גם יכולת לעצב אותן איך שתרצו. לכל אחד מהחומרים יש עלות שונה כאשר דלת עץ מלא נחשבת ליקרה ביותר עקב אורך החיים הארוך שנה, 80 שנה ויותר, ולכן, אתם צריכים לחשוב מה הדבר שהכי חשוב לכם בדלת לפני שאתם מעצבים את הדלת הבאה. בין אם מדובר בבידוד הרעש ובין אם בהגנה בעזרת דלת שקשה מאוד לפרוץ- התייעצו עם החברה איתה אתם מרכיבים את הדלת.

דלת כניסה מעוצבת יכולה לעשות את כל ההבדל

אנחנו בשנת 2022 וייחודיות הפכה לערך חשוב. כך, רבים מחפשים אחר דלתות כניסה לבית, אשר יהיו ייחודיים להם, בצבע שבחרו, עם המסגרת שרצו. מעבר לכך, הדלת היא מאפיין עיצובי לכל דבר, בתוך ומחוץ לבית. נסו להבין כיצד אתם רוצים לשלב את הדלת עם שאר העיצוב של הבית, אם בחרתם בעיצוב מינימליסטי למשל, יכול להיות ותרצו דלת בצבע אחיד עם מסגרות עץ פנימית. אם בחרתם בעיצוב כפרי, אולי צבעי פסטל יתאימו לכם ודלת משולבת עם זכוכית. חשוב להשתמש בחומרים שעמידים בפני שינויים במזג האוויר כמו שנעשה בדלתות הכניסה של ורטקס.

דלתות שמתאימות לבתים פרטיים

דלתות כניסה הן הדבר הראשון שרואים כשמגיעים הביתה, בבית פרטי ניתנת לכם הזדמנות לעצב אותה כפי שתרצו וכך גם את הפנים של הבית. בבחירת דלת לבית פרטי אתם צריכים לקחת בחשבון מספר פרמטרים ביניהם איכות הדלת, הגנה מפני פריצות והעיצוב שלה. דלתות כניסה יוקרתיות מתייחסות לחומר ממנו הדלת עשויה, כששלושת הסוגים המובילים כרגע בתחום הם עץ מלא, מתכת ופלדה. זאת עקב אורך החיים של החומר והאיכות. הדלת צריכה להיפתח על ציר נוח שלא קל לפרוץ אותו וכך גם המנעול שיותקן לה. והפרמטר האחרון מתייחס ליופי ונראות הדלת, נפרט על סוגי הדלתות כעת.

עיצוב כנף פנימית

מאפיין חשוב שרבים נוטים לשכוח ממנו הוא החלק הפנימי של דלת הכניסה. למעשה, ברוב הזמן שתבלו בבית אתם עתידים לצפות בחלק זה של הדלת. אם העלנו את נושא העיצוב קודם לכן, כעת אתם צריכים לחשוב מהי המסגרת והצבע המתאימים לפנים הבית. כמובן שאפשר לבחור בדלת שנראית זהה מבחוץ ומבפנים אך תמיד אפשר גם לבחור שני צדדים שונים ולעצבה בדרכים שונות. זכרו שהשמיים הם הגבול.

מאמרים נוספים
האם חלונות עץ אלומיניום אטומים לרעש?

חלונות עץ וחלונות עץ אלומיניום הפכו למוצר פופולרי בשנים האחרונות. אנשים מחפשים אחר חלונות שיעצרו את הרעש מבחוץ וימנעו ממנו להיכנס אל הבית ולהימנע מפס הכסף הקר שנשאר באדן החלון.…

פתוח לשמש: היופי שבדלתות למרפסת שמש

דמיינו לעצמכם שאתם מתעוררים לליטוף העדין של אור השמש הזורם דרך חלון חדר השינה שלכם, קורא לכם לצאת החוצה ולהתחמם בחמימותו. עכשיו, דמיינו את עצמכם חוצים את סף דלתות טרסת…