לפרטים נוספים 09-7448755

מאמרים

מהם המאפיינים בבחירת דלת יציאה למרפסת?

מהם המאפיינים בבחירת דלת יציאה למרפסת?

בשונה מבחירת דלת עבור חדרים בבית או עבור הכניסה לבית, דלתות היציאה למרפסת מכילות לרוב זגוגית שעשויה זכוכית במטרה להכניס כמה שיותר אור לבית. ישנן מרפסות ויציאות שונות, הנה הפרמטרים אליהם יש להתייחס בבחירת הדלת הבאה שלכם למרפסת.

 

מרפסת בבניין קומות

המרפסת הראשונה אליה נתייחס היא מרפסת שנמצאת בבניין קומות, בגובה או לחלופין בקומות הנמוכות. כשמדובר בבניין קומות לרוב מדובר בדירה, מה שמוביל לשטח בית קטן יותר מאשר זה שיהיה לכם בבית פרטי. אם זהו אכן המקרה, תרצו לבחור דלת הזזה למרפסת בכדי לחסוך במקום ושטח ועדיין להרוויח אור אשר נכנס לבית ומאיר את החלל. במידה ומדובר בקומות נמוכות, תרצו לבחון מנגנון שעמיד בפריצות ודלתות שלא קל לשבור אותן. אפשר למצוא היום בשוק מגוון דלתות כאלו כמו דלתות עץ אלומיניום, דלתות עם מסגרת פלדה וזכוכיות עבות.

 

דלת יציאה לגינה

המרפסת השנייה אליה נתייחס היא יציאה לגינה. מדובר לרוב בבתים פרטיים או בקומה הראשונה של בנייני מגורים. דלתות אלו חייבות להיות קשיחות ועמידות בפני פריצות על מנת להקנות לכם ביטחון מקסימלי, כיוון שמדובר באזור שהכי קל להגיע אליו. מעבר לכך, תרצו עדיין לקבל אור טבעי לבית לכן לרוב גם כאן יהיה רצון להתקין דלת שמשלבת בין זכוכית למסגרת פלדה או מתכת. דלת יציאה למרפסת צריכה לשקול מעט אך לא מעט מדי, זאת מכיוון שדלת קלה מדי תהיה קלה לשבירה ודלת כבדה מדי תסבך אתכם ממש בפתיחה.

 

מנגנון הדלת

הדלת הנפוצה ביותר כיום היא דלת הזזה כיוון שקל לתפעל אותה, היא חוסכת מקום בבית ואפשר למצוא מנגנוני נעילה מצוינים. עדיין, אפשר לשקול להוסיף מנגנונים שונים כמו למשל דלת שנפתחת, ממש כמו בשאר החדרים, דלת חכמה, דלת חוסמת אור ואפילו דלת עם תריס פנימי מובנה. אחת התוספות שנראות המון לאחרונה הן דלתות עם חסם אור לכיוון אחד, אשר מאפשרות לכם להכניס אור אל תוך הבית אבל את היכולת להישאר בלתי נראים כלפי חוץ. תוספת נוספת היא השילוב של זגוגית מבודדת רעש, אם בעבר היו משתמשים בזכוכיות פשוטות, כיום נעזרים בטכנולוגיה שמקנה זכוכית אשר חוסמת כל רעש שמגיע מבחוץ.

 

האווירה שאתם מעוניינים להקנות לבית

המאפיין האחרון אליו יש להתייחס הוא האווירה אותה אתם מבקשים להקנות לבית. מי שמעוניין בדלתות הזזה פרקטיות ונפוצות יכול לחקור אחר דלתות אלומיניום כיוון שניתן לשחק מעט עם הצבע והצורה שלו אבל בעיקר, מדובר בחומר פרקטי שמחזיק לאורך זמן מבלי להחליד. מי שמעוניין בעיצוב מקסימלי לצד האיכות והבידוד שניתן מדלתות אלומיניום יכול לחקור אחר דלתות עץ אלומיניום שמשלבות ביניהם, כאשר מבחוץ קיימת מסגרת אלומיניום בעוד שבפנים המסגרת היא מעץ, עמידה, וניתנת לעיצוב חופשי כפי שתרצו.

מאמרים נוספים
גלו את האלגנטיות הנצחית של חלונות צרפתיים: שילוב של סגנון ופונקציונליות

בעולם העיצוב האדריכלי, מעט אלמנטים מעוררים תחושה של רומנטיקה ותחכום ממש כמו חלונות צרפתיים. עם הקסם הקלאסי, הפרופורציות החינניות והפיתוי הבלתי ניתן להכחשה, חלונות צרפתיים היו תכונה אהובה בבתים ובבניינים…

לאיזה סוגי בתים מתאים חלונות עץ אלומיניום

בבניית הבית, בייחוד כאשר מדובר בבית פרטי, יש בידינו את היכולת להרכיב את החלומות שלנו ולהוציא אותם לפועל. כתבנו חלומות? התכוונו לחלונות. אז אילו סוגי חלונות קיימים ואיך לבחור נכון…