לפרטים נוספים 09-7448755

מאמרים

יתרונות דלתות עץ אלומיניום

יתרונות דלתות עץ אלומיניום

בחירת דלתות כניסה לבתי מגורים ודירות יוקרה, חשוב שתעשה בהתאם ליתרונות חומרי הגלם מהם הן מיוצרות וזאת בנוסף לסגנון העיצובי של הדלת והתאמתה גם לחזית הכניסה וגם לעיצוב הכללי של סביבת המגורים. כאשר מדברים על חומרי גלם המשמשים לייצור דלתות כניסה מעוצבות ויוקרתיות מדברים בין היתר על שלושה חומרי גלם עיקריים: פלדה, עץ מלא ואלומיניום, כאשר באמצעות כל אחד מחומרי הגלם הנ"ל ניתן לייצר דלתות מעוצבות ופונקציונאליות גם בהיבט העיצובי וגם בהיבט המיגוני. יחד עם זאת, לכל אחד מחומרי הגלם המופיעים לעיל יתרונות וחסרונות משלו שחשוב להתייחס אליהם בתהליך בחירת דלת כניסה יוקרתית ומעוצבת.

מהי דלת עץ אלומיניום?

דלת עץ אלומיניום היא מוצר חדש יחסית בשוק הישראלי והיא משלבת בין פרופילי עץ בעלי נוכחות לבין אלומיניום דמוי עץ המגיע במבחר גדול של גוונים. דלתות עץ אלומיניום מגיעות עם גילופים ייחודים וניתן לשלב בתוכן גם לוחות זכוכית ומוצרי פרזול איכותיים המשרדים את נראות הדלת.

יתרונותיה של דלת מעץ אלומיניום

דלתות עץ אלומיניום מאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בכל פרמטר מרכזי הקשור לדלתות חוץ, כאשר היתרונות הנלווים לכל דלת עץ אלומיניום בסגנון עיצובי כזה או אחר אינם באים לידי ביטוי בדגמי דלתות עץ מלא או בדגמי דלתות אלומיניום. יתרונות אלו כוללים:

  • דלתות יוקרתיות המגיעה במראה כפרי, יוקרתי ואלגנטי – כולל דגמים של דלתות בסגנון קלאסי (דלתות צרפתיות)
  • דלתות כניסה מודרניותדלתות חוץ הניתנות לייצר לכל גודל מפתח רצוי, לרבות, דלתות כניסה בגודל סטנדרטי, דלתות כנף וחצי, דלתות שתי כנפיים וכדומה.
  • דלתות חוץ הניתנות להתקנה בכל שיטה התקנה אפשרית, לרבות, דלתות חוץ בהתקנת משקוף, דלתות חוץ בהתקנת קו אפס, דלתות הזזה ועוד.
  • דלתות בעלות עמידות גבוהה לתנאי החוץ ופגעי הסביבה
  • דלתות המתאפיינות ברמות גבוהות של בידוד תרמי ובידוד אקוסטי כאחד
  • דלתות חוץ המצריכות תחזוקה מינימאלית בלבד
  • דלתות הניתנות להתאמה ותכנון על פי דרישות הלקוח
  • חיסכון משמעותי בצריכת אנרגיה לצרכי חימום סביבת המגורים – רמת הבידוד התרמי הגבוהה של דלתות עץ אלומיניום מובילה לחיסכון מצטבר ומשמעותי בצריכת האנרגיה (חשמל) לצורך הפעלת מכשירי חימום בתוך הבית.

ויתרונות נוספים ההופכים את  לאחד מסוגי דלתות הכניסה המסקרנים ביותר בישראל בשנים האחרונות.

עיצוב מעורר השראה

באמצעות דלתות עץ אלומיניום תוכלו לייצר לעצמכם חזית כניסה מעוצבת ומעוררת השראה, כאשר העיצוב הבסיסי של דלתות עץ אלומיניום הוא  העיצוב הכפרי אותו ניתן לשדרג למראה יוקרתי ואלגנטי באמצעות אי- אילו התאמות עיצוביות. דלתות העץ אלומיניום מיועדים גם לחזית הכניסה לבית המגורים וגם במפתחים האחוריים המחברים בין הבית לחצר האחורית או למרפסות.

מאמרים נוספים
גלו את האלגנטיות הנצחית של חלונות צרפתיים: שילוב של סגנון ופונקציונליות

בעולם העיצוב האדריכלי, מעט אלמנטים מעוררים תחושה של רומנטיקה ותחכום ממש כמו חלונות צרפתיים. עם הקסם הקלאסי, הפרופורציות החינניות והפיתוי הבלתי ניתן להכחשה, חלונות צרפתיים היו תכונה אהובה בבתים ובבניינים…

אמצו אלגנטיות מודרנית עם חלונות גיליוטינה: השילוב האולטימטיבי של סגנון ופונקציונליות

בתחום החדשנות האדריכלית, אלמנטים מעטים לוכדים את הדמיון ממש כמו חלונות גיליוטינה. חלונות אלגנטיים ואנכיים אלה מציעים שילוב ייחודי של קסם היסטורי ונוחות עכשווית, מה שהופך אותם למאפיין בולט בכל…