לפרטים נוספים 09-7448755

מאמרים

לאיזה סוגי בתים חלונות אמריקאים מתאימים?

לאיזה סוגי בתים חלונות אמריקאים מתאימים?

חלונות אמריקאים הם הגדרה כוללת לכל סוגי חלונות הזכוכית המגיעים עם מסגרת מובנית המיוצרת מחומרי גלם שונים, וביניהם, עץ מלא ואלומיניום. בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי על חלונות אמריקאיים של חברת PELLA שמוצריה מיובאים לישראל באופן בלעדי על ידי חברת ורטקס.

חלונות PELLA

חלונות פלה הם חלונות אמריקאיים המשלבים בין זכוכית, עץ מלא וחיפוי חיצוני של אלומיניום, כאשר השילוב בין חומרי הגלם מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בכל אחד מדגמי החלונות של החברה שמוצריה מיובאים לישראל כבר למעלה מ-15 שנה על ידי חברת ורטקס הישראלית. חלונות פלה מוגדרים כ-פלא של ממש בענף החלונות וזאת לנוכח היתרונות הרבים המאפיינים אותם, החל ממראה יוקרתי, דרך רמה גבוהה של  בידוד תרמי ואקוסטי ועד לתחזוקה קלה ונוחה לאורך כל ימות השנה. בנוסף, חלונות פלה ניתנים להתאמה אישית על פי מידה או צרכי הלקוחות והתקנתם נעשית בהתאם למגוון רחב של אפשרויות פתיחה על פי בחירתכם.

חלונות יוקרה בהתאמה אישית

חלונות פלה הם מותג אמריקאי מוביל בתחומו שכבר 15 שנה ניתן להתקנה בישראל הודות לשיתוף פעולה עסקי בין חברת פלה האמריקאית לחברת ורקטס, היבואנית הבלעדית של המותג בישראל. חלונות פלה הם למעשה חלונות עץ אלומיניום המגיעים במבחר גדול של סגנונות עיצוב, קווים, צבעים וגוונים, כאשר ההתקנה בישראל מיושמת על ידי הצוותים המנוסים של חברת ורטקס, דבר המאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות התקנה בהתאמה אישית מלאה.

חלונות עץ אלומיניום – למי זה יכול להתאים?

באופן טבעי, חלונות אמריקאים של חברת פלה, מיועדים לבתים פרטיים, קוטג'ים ו-וילות יוקרה. את החלונות ניתן להתקין בכל מפתח ייעודי בכל גודל, לרבות, חלונות עץ אלומיניום לחדרי המגורים לצד חלונות אוטמים לרעש בקומת הקרקע של בית המגורים. כמו כן, חלונות פלה יכולים להתאים לדירות יוקרה במגדלי מגורים ולבתי עסק שונים.

חלונות עץ אלומינים – יתרונות מרכזיים

כפי שציינו לעיל, חלנות עץ אלומיניום מבית חברת פלה האמריקאית, מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שהמרכזיים ביניהם כוללים: חלונות יוקרה המיוצרים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה, חלונות המתאפיינים בעמידות גבוהה בפני נזקי מזג האוויר, חלונות המגיעים עם רמת בידוד גבוהה גם בהיבט התרמי וגם בהיבט האקוסטי, חלונות מעוצבים המגיעים במבחר גדול של סגנונות עיצוב הניתנים להתאמה אישית לכל סביבת מגורים, חלונות נוחים וקלים לתחזוקה וניקוי ברמה השוטפת ויתרונות נוספים הבאים לידי ביטוי באפשוריות הפתיחה על פי בחירה.

אצלנו בחברת ורקטס, היבואנית הבלעדית של חלונות פלה בישראל, תוכלו ליהנות משירותי ייעוץ והתאמה של חלונות פלה לכל סביבת מגורים. צוות המומחים שלנו יסייע גם לכם לבחור את החלונות המותאמים ביותר לאופי העיצובי של סביבת המגורים ולהבטיח לעצמכם את הסטנדט האמריקאי הגבוה של חברת פלה.

 

 

מאמרים נוספים
בניית חלונות מעוצבים לסלון הביתי

חלונות הם לא רק פתחים לאור, אלא גם אלמנט עיצובי משמעותי. חלונות מעוצבים יכולים לשדרג את הסלון שלכם ולהפוך אותו לחלל יפהפה, נעים ומזמין. חברת רטקס, מציעה מגוון רחב של…

לאיזה סוגי בתים מתאים חלונות עץ אלומיניום

בבניית הבית, בייחוד כאשר מדובר בבית פרטי, יש בידינו את היכולת להרכיב את החלומות שלנו ולהוציא אותם לפועל. כתבנו חלומות? התכוונו לחלונות. אז אילו סוגי חלונות קיימים ואיך לבחור נכון…