לפרטים נוספים 09-7448755

מאמרים

חלונות מבודדים תרמי

חלונות מבודדים תרמי

לחלונות יש לא מעט תפקידים, כאשר התפקידים הפונקציונאליים המרכזיים אותם הם אמורים למלא, זה הכנסת אוויר וכמובן, אור טבעי אל חללי הבית השונים. יחד עם זאת, כיום כל מי שתר אחר חלונות, עתיד לגלות שכיום, הודות לטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, חלונות יכולים לענות גם על צורך פונקציונאלי חשוב נוסף והוא יכולת בידוד תרמית של הבית. כאן חשוב לציין, שלא כל החלונות הינם בעלי יכולות בידוד תרמיות זהות – יש חלונות אשר נחשבים לבעלי יכולות בידוד טובות יותר ויש כאלו אשר יכולות הבידוד שלהם הינן פחות מוצלחות. לכן, בהליך חיפוש חלונות, ההמלצה היא כמובן להיחשף תחילה לכל האפשרויות המוצעות, להכיר את כל החידושים בתחום ורק בשלב הבא, לבצע את הבחירה המתאימה.

חלונות עץ מבודדים – מגוון רחב של עיצובים

אז נכון, שבהליך בחירת חלונות, הדגש הראשוני יהיה על התכונות הפונקציונאליות של אותם החלונות ובין היתר: חומרי הגלם מהם הם עשויים (האם מדובר בחומרים איכותיים, בעלי יכולות בידוד טובות), מידות ופרטים טכניים אחרים. יחד עם זאת, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חלונות בעיצובים מיוחדים ואף מרהיבים ולכן, כדאי לשים דגש גם עליהם בהליך בחירת החלונות – מכיוון שבכוחה של בחירה נבונה לשדרג את הנראות של החללים והחדרים השונים בבית. חלונות יכולים להגיע במגוון רחב של צבעים, לכלול תוספות מיוחדות וכיוצא בזה.

ומה לגבי העלויות של החלונות?

טווח המחירים של חלונות הינו גבוה במיוחד ומושפע ממגוון רחב של פרמטרים ובין היתר: חומרי הגלם מהם עשויים החלונות (ישנם חומרים הנחשבים ליקרים יותר ופחות), הסגנון העיצובי ורמת ההשקעה (קיימים חלונות עם מגוון רחב של תוספות מיוחדות), מידות החלונות (ככל שהחלונות יהיה גדולים יותר גם המחיר יהיה גבוה יותר), מי המותג אשר עומד מאחורי החלונות (אם מדובר במותג בעל שם ומוניטין המחיר יכול להיות גבוה יותר) וכמובן, שיש עוד שורה של פרמטרים אשר ישפיעו על גובה העלויות.

בסופו של דבר, ההמלצה היא לא לתכנן את התקציב, לפני שמעיינים בהיצע האפשרויות ומבינים את כל התועלות אותן ניתן להפיק מהחלונות – לדוגמא, חלונות מבודדים תרמי, תורמים בחובם יתרון חשוב ושווה לשלם מעט יותר בכדי ליהנות ממנו (וכידוע, משקיעים בחלונות במטרה ליהנות  מהם למשך תקופת זמן ארוכה). גם חלונות אשר מתאפיינים בעיצוב ייחודי, אמורים להיות שווים את ההשקעה הכספית אשר יכולה להיות מעט גבוהה יותר – לפחות השוואה לחלונות הנחשבים לבעלי עיצובים סטנדרטי. מהסיבות הללו, לפני שמתכננים את גובה התקציב אשר יוקצה לצרוך המטרה, כדאי להיחשף לכמה שיותר אפשרויות רלוונטיות, להבין את המחירים השונים ורק אחרי שמבינים לעומק את הצרכים, לתכנן את התקציב בצורה נבונה, תוך דגש על יחס העלות אל מול התועלת.

מאמרים נוספים
לאיזה סוגי בתים מתאים חלונות עץ אלומיניום

בבניית הבית, בייחוד כאשר מדובר בבית פרטי, יש בידינו את היכולת להרכיב את החלומות שלנו ולהוציא אותם לפועל. כתבנו חלומות? התכוונו לחלונות. אז אילו סוגי חלונות קיימים ואיך לבחור נכון…

אמצו אלגנטיות מודרנית עם חלונות גיליוטינה: השילוב האולטימטיבי של סגנון ופונקציונליות

בתחום החדשנות האדריכלית, אלמנטים מעטים לוכדים את הדמיון ממש כמו חלונות גיליוטינה. חלונות אלגנטיים ואנכיים אלה מציעים שילוב ייחודי של קסם היסטורי ונוחות עכשווית, מה שהופך אותם למאפיין בולט בכל…