לפרטים נוספים 09-7448755

מאמרים

האם חלונות עץ אלומיניום אטומים לרעש?

האם חלונות עץ אלומיניום אטומים לרעש?

חלונות עץ וחלונות עץ אלומיניום הפכו למוצר פופולרי בשנים האחרונות. אנשים מחפשים אחר חלונות שיעצרו את הרעש מבחוץ וימנעו ממנו להיכנס אל הבית ולהימנע מפס הכסף הקר שנשאר באדן החלון. ישנם סוגים שונים של חלונות אטומים לרעש, אז מהם היתרונות והחסרונות של חלונות מבודדים מעץ, חלונות מבודדים מאלומיניום וכיצד עובד המנגנון המשלב בין שניהם?

קודם כל קצת מידע רקע שחשוב להכיר, חלון אטום לרעש הוא כזה שמבודד עד 95% מהרעשים שקורים מחוץ לבית כמו רעשי תחבורה ותנועה, סירנות אמבולנסים וילדים שמשחקים בגינה. ישנם סוגים שונים לחלונות מבודדי רעש, אפשר למצוא חלונות זכוכית מבודדים אקוסטית, חלונות שבסיסם הוא עץ וכאלו שעשויים ממתכת או אלומיניום.

חלונות מבודדים מאלומיניום

ודאי ראיתם מתישהו במהלך חייכם חלונות שבסיסם עשוי אלומיניום מתכתי. אלו חלונות אטומים לרעש שלרוב יש להם פס בצבע כסף כהה וניתן למצוא בחלונות בתים, בגינות ובגגות. הבחירה באלומיניום נעשית כיוון שהוא עמיד בפני שינויים של מזג האוויר ומדובר בחומר שמחזיק ונשמר במשך שנים, בממוצע כ-30 שנים. עם זאת, אלומיניום אינו גמיש וקשה לעצב אותו לצורות שונות, כך שהבידוד בא על חשבון אסתטיקה בבית.

חלונות מבודדים מעץ

מול חלונות האלומיניום ישנם חלונות עץ. הם חלונות מאוד יפים וכשמשתמשים בעץ ניתן לשנות את צורת המסגרת לכזו שמוצאת חן בעיניכם ולהתאים את החלון לכל צורך שקיים בבית, כיוון שעץ הוא חומר שמאפשר משחק וגמישות, בצבע ובצורה כך שאתם זוכים באסתטיקה מקסימלית. אולם בניגוד לחלונות אלומיניום, חלונות מעץ אינם מבודדים בצורה מספקת מזגי אוויר קשים כמו גשמים חזקים או שרב, הם מובילים את הטמפרטורה החיצונית אל תוך הבית וזה יכול להוות חיסרון גדול שתלוי במקום המגורים.

נראות ומזג אוויר

אם כך, חלונות עץ לבית הם פתרון מצוין כאשר אתם גרים במקום שמזג האוויר בו יציב יחסית ואסתטיקה ויופי הם פרמטר שחשוב לכם. אך במדינת ישראל, האקלים משתנה בצורה דרסטית מעת לעת, החורף והקור נמשכים זמן רב ולסירוגין, כשהקיץ בשנתיים האחרונות הגיעו לכדי חום בלתי נסבל וטמפרטורות גבוהות מאי פעם. ב2019 נמדד שיא של 49.9 מעלות צלזיוס! אם כן, נדמה שחלונות עץ לא יענו על הצרכים של מי שחי במדינה שלנו.

חלונות עץ אלומיניום

מכאן נמצא פתרון בשנים האחרונות שמשלב בין שני החומרים. חלונות עץ אלומיניום מורכבים משכבה חיצונית שבנויה מאלומיניום, מה שמבודד את מזג האוויר והרעש, כאשר מבפנים החלק שמורכב בתוך הבית עשוי מעץ. כך, מקבלים תוצאה של בידוד מקסימלי שמחזיק למשך שנים לצד נראות שמתאימה במיוחד לכם, כיוון שהעץ מאפשר משחק וצביעה שלו בגוונים שונים. זהו פתרון שממקסם את חומר הגלם שמרכיב את החלון ומאפשר לנו לזכות, לצד הנראות, בבידוד רעש מקסימלי.

מאמרים נוספים
אמצו אלגנטיות מודרנית עם חלונות גיליוטינה: השילוב האולטימטיבי של סגנון ופונקציונליות

בתחום החדשנות האדריכלית, אלמנטים מעטים לוכדים את הדמיון ממש כמו חלונות גיליוטינה. חלונות אלגנטיים ואנכיים אלה מציעים שילוב ייחודי של קסם היסטורי ונוחות עכשווית, מה שהופך אותם למאפיין בולט בכל…

בחינת היתרונות של חלונות אלומיניום מבודדים: מדריך מקיף

חלונות ממלאים תפקיד מכריע בבתים שלנו, ומאפשרים לאור טבעי להציף תוך מתן אוורור ונופים של החוץ. בכל הנוגע לבחירת החלונות הנכונים לבית, חלונות אלומיניום מבודדים בולטים כבחירה פופולרית בשל העמידות,…