לפרטים נוספים 09-7448755

מאמרים

חלונות לבית מעץ אלומיניום

חלונות לבית מעץ אלומיניום

מה זה חלון עץ אלומיניום?

סביר להניח שכמעט כולכם שמעתם על חלונות עץ, ובהחלט סביר שגם פגשתם בחלון אלומיניום אחד או שניים בחייכם. עם זאת, המושג חלונות עץ אלומיניום עלול להיות מעט זר לכם – וחשוב להסביר אותו. למעשה, אלו הם חלונות מעץ לכל דבר ועניין, עם כל היתרונות האסתטיים והפרקטיים של חלונות לבית מעץ, אך מוסיפים להם חיפוי אלומיניום חיצוני שנועד להגן עליהם בצורה טובה יותר לאורך זמן. אלו הם חלונות שהופכים במהרה לסטנדרט החדש בכל מה שנוגע לעיצוב בית איכותי ועמיד, ואחד היתרונות המשמעותיים שלהם בהקשר זה הוא אורך החיים הרב שלהם.

חלונות לבית מאלומיניום – חלונות עמידים ואיכותיים

לעיצוב של חלונות לבית באמצעות עץ יש ותק של מאות ואלפי שנים, ויש לכך סיבות טובות. העץ הוא חומר גלם יחסית נוח וקל לשימוש, שמעניק בידוד תרמי מצוין במיוחד מפני קור, ויותר מכל דבר אחר הוא חמים ואסתטי ומעניק תחושה של בית. עם זאת, לחלונות העץ משכבר היו גם חסרונות – העמידות שלהם בפני רטיבות, ריקבון ופגעי מזג אוויר ומזיקים באופן כללי, הפכו אותם לפחות עמידים מאפשרויות מודרנית שהלכו ונהיו שכיחות יותר. האלומיניום, בהקשר זה, משמש לא מעט לבנייה ועיצוב של חלונות, אך חרף העמידות הגבוהה שלו בפני רטיבות ומזג אוויר הוא מוגבל יחסית מבחינה אסתטית וביתית.

האלומיניום הוא חומר קר – גם במראה וגם בהולכת החום שלו – ולכן לאורך שנים רבות היה רצון לחזור לחלונות העץ משכבר, ולנטרל את החסרונות שלהם. זה בדיוק מה שאנחנו עושים עם חלונות עץ אלומיניום – חלונות לבית עם היתרונות של חלונות עץ מבחינה אסתטית וסביבתית, אך עם אלה של האלומיניום מבחינת עמידות ויציבות.

אורך החיים של חלון עץ אלומיניום

אורך החיים של חלון עץ אלומיניום הוא רב מאוד. אם מתחזקים אותם בצורה ראויה וטובה, חלונות אלה יכולים להחזיק במראה ובנוחות השימוש שלהם לאורך עשרות שנים, ואולי יותר. כמובן שהדבר תלוי בהרבה מאוד גורמים – שגרת הניקיון של החלון וסביבתו, שימון ותחזוקה של המנגנון שלו וגם האתגרים שקיימים עבורו בסביבה הביתית. עם זאת, כאשר החלון וסביבתו מתוחזקים בצורה נכונה – אין סיבה שהוא לא יישאר איכותי כביומו הראשון גם אחרי שנים רבות.

אל תתפשרו על איכות החלונות בבית שלכם

איכות החלונות בבית שלהם היא כזו שחשוב להקיש לה תשומת לב רבה. רבים מאתנו לא מבינים עד כמה חלונות הם חלק חשוב משגרת היום יום הביתית שלנו, עד שהם נתקלים בבעיה כלשהי בחלונות ביתם. החלונות שאחראיים על אור, אוויר ובאותה מידה גם על בידוד והפרדת הבית מהחוץ – צריכים להיבחר בצורה נכונה, בשילוב של אסתטיקה איכותית ושל עמידות ויציבות לאורך זמן רב. עם חלונות עץ אלומיניום, אפשר לעשות בדיוק את זה.

מאמרים נוספים
סוגי חלונות עץ אלומיניום לבית - המדריך המלא

הם מגיעים במגוון סוגי חלונות שונים, קלים לתפעול, דורשים תחזוקה מינימלית ובעלי אורך חיים גבוה ביותר. אילו חלונות עץ אלומיניום ניתן למצוא, איך להתאים כל אחד לאזור שונה בבית וכל…

מהו אורך החיים של דלתות עץ

כשבוחרים לעצב בית, בין אם מדובר בתהליך בנייה מאפס ובין אם מדובר בשיפוץ, הרבה פעמים אנחנו שוכחים את הדלתות ואת היכולת שלהן לשנות חלל לחלוטין. אפשר למצוא סוגים שונים של…